}
Tel:+34 977340850   

Mesures oficines col·legials


ññ

Davant la declaració de l’estat d’alarma que s’ha decretat, us informem de les mesures adoptades per la Junta de Govern en relació el funcionament de les seves seus col·legials:

Edifici dels Jutjats:

Aquesta seu romandrà tancada a excepció de l’espai habilitat pels col·legiats/des, que estarà obert, de les 9 h a les 14 h. Aquest espai està a disposició dels advocats i advocades que estiguin de guàrdia o bé, tinguin algun assenyalament o actuació judicial que el jutge expressament notifiqui la necessitat de realitzar-lo en virtut de les excepcions previstes en el Real Decret d’Estat d’Alarma.
 

 * Edifici principal:
 
Aquesta seu també està tancada al públic. No obstant això, el personal del Col·legi continua treballant, una part amb l’opció de teletreball i l’altre part presencialment però a porta tancada. Tot el personal  està a la vostra disposició i servei, de les 9 h a les 17 h. Qualsevol gestió, consulta o tràmit la podeu fer via telefònica o bé via telemàtica.
 
Es reitera que s’anirà informant de totes les novetats que sorgeixin així com, de la implementació de noves mesures o cancel·lació de les mateixes, pel que us demanem atenció constant al correu electrònic i a la web col·legial. Així mateix, volem agrair la vostra comprensió i col·laboració davant aquestes mesures adoptades.