}
Tel:+34 977340850   

“Anàlisi detallada del tractament dels ADR’s i les seves implicacions en el procediment judicial”

 

La Comissió d’ADR i la Comissió de Formació de l’ICAReus han organitzat, conjuntament amb el Consell de l’Advocacia Catalana, amb el suport del Centre de Mediació de Catalunya i el Departament de Justícia i Qualitat Democràtica, una taula rodona en el marc del programa InMediació 2025, amb el títol:

 

Desxifrant la Llei Orgànica 1/2025 de mesures d'eficiència del servei públic de Justícia
“Anàlisi detallada del tractament dels ADR’s i les seves implicacions en el procediment judicial”

 

Data: Divendres, 23 de maig de 2025
Hora: De 12.00 h a 15.00 h
Lloc: Format presencial. Sala d’actes del Col·legi de l’Advocacia de Reus

Preu: Gratuït

Durant la sessió, s’exploraran els aspectes clau de la nova Llei 1/2025 en relació amb als diversos ADR que contempla i els criteris a tenir en compte per l’elecció de cadascú d’aquests en els diferents àmbits d’actuació.

 

Ponents:

  • Sra. Silvina Martins Da Silva, coordinadora del Programa de Justícia Restaurativa de Tarragona, Terres de l’Ebre i Lleida
  • Sra. Montserrat Tutusaus Lasheras, advocada, conciliadora i mediadora civil, mercantil i concursal
  • Sra. Isabel Morales Quílez, advocada, conciliadora, mediadora i àrbitra. Presidenta de la Comissió de Mediació i ADR’s de l’ICA Tarragona
  • Sra. Núria Piqué Folch, advocada col·laborativa, certificada per l’Associació Catalana de Dret Col·laboratiu

 

Moderadora:
Sra. Sandra Figueras Cubells, advocada col·laborativa, coach jurídica i membre de la Comissió d’ADR’s de l’ICAReus

 

Inscripcions:
Cal enviar la butlleta d’inscripció adjunta a: formacio@advocatsreus.org

Programa

Activitat en tràmit d’homologació com a formació continuada pel Centre de Mediació de Catalunya.

 

Reus, 23 de maig de 2025